Remodelled Lyrics

BBpenguin88

Well-Known Member

AC/DC - T.N.T.
Masterchef - M.S.G.


Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi,Oi

See me slide out of the packet
Onto your favourite dinner plate
Out for all that I can flavour
If you know what I mean
Salt to the left of me
And pepper to the right
Ain't got no taste
Ain't got no life
Don't you start no cooking

Cause I'm M.S.G. I'm dynamite
M.S.G. and I'll win that bite
M.S.G. I'm a flavour load
M.S.G. tastebuds explode

I'm tasty, mean in every cuisine
I'm a wanted flavour
Fast food flavouring number one
Understand?
So lock up your pepper
Lock up your salt
Lock up your pantry door
And cook for your life
The stuff is back in town
So don't you mess me around

Cause I'm M.S.G. I'm dynamite
M.S.G. and I'll win that bite
M.S.G. I'm a flavour load
M.S.G. tastebuds explode

M.S.G. oi, oi, oi
M.S.G. oi, oi, oi
M.S.G. oi, oi, oi
M.S.G. oi, oi, oi
M.S.G. oi
I'm dynamite (oi, oi)
M.S.G. oi
And I'll win that bite (oi, oi)
M.S.G. oi
I'm a flavour load (oi, oi)
M.S.G.
Tastebuds explode
Golly May 2021, that was the first time I'd found youse guyse. Started as a lurker, but couldn't help responding to the witty banter lol Of course I'm a weird Al fan, but you have your own deft touch
I also remember asking if your avatar was a nod to conversation or your kicks lol
 

Converse

Well-Known Member
Golly May 2021, that was the first time I'd found youse guyse. Started as a lurker, but couldn't help responding to the witty banter lol Of course I'm a weird Al fan, but you have your own deft touch
I also remember asking if your avatar was a nod to conversation or your kicks lol

LMFAO! I never have seen any of the newer stuff that "Weird Al" has done! That was a classic! :D

Ah yes the convo about the username and the kicks! I think I also asked you about your avatar and username back then..lol :)

Here's another oddball song from "Weird Al"...lol! Cheers! 😜

 

BBpenguin88

Well-Known Member
(bangs head grrrrrr)
With all the political nuttery going on
For example, the Republicans only care about children when they are inside a woman's body. Otherwise, they prefer to vote against providing health care or baby formula. Additionally, they need to keep guns of mass destruction despite their prayers for the 19 dead children in Texas.
Anyway, here is something lighter for you. Saturday Night Live Weekend update & the crew singing a version of YMCA. Enjoy :)
 

BBpenguin88

Well-Known Member
Hi everyone, I remember one of these threads from back in the Channel 10 forum days when Masterchef took over from Big Brother. I do remember posting these songs over there back in 2009 or so. I have raided my old backup hard drive and found some of these old remodelled lyric songs from back then and i'll post some of them here...lol

I must tell you these forums are great as in you can also post links to external sites like youtube etc. Something we weren't allowed to ever do all those years ago on the 10 forums. So now I can post the link to the youtube song clip to go with the remodelled lyrics...lol :D

Most of the remodelled lyrics I done back then were mainly for Masterchef as I was at those forums for years after BB got the boot from 10. Also it seems that it's easier to remodel song lyrics for food ingredients...lol

I am thinking about trying to remodel a song lyric to suit the Big Brother show. Maybe someone could give it a go? lol. ;) Cheers!

I'll start off with this classic from Acca Dacca! lol


AC/DC - Thunderstruck
Masterchef - Chunderstruck

Chunder, Chunder, Chunder, Chunder, Chunder, Chunder, Chunder, Chunder, Chunder, Chunder

I was caught
In the middle of a Masterchef test (Chunder)
I looked round
And I knew there was no holding back (Chunder)
My spew raced
And I thought what could I do (Chunder)
And I knew
There was no help, no help from you (Chunder)

Sound of the peas
Growlin´ in my gut
The chunder of carrots
Tore me apart
You´ve been - Chunderstruck

Spewed in the kitchen
Broke the plates, and hit the skids
Went through to finals, yeah finals
And we had some fun
We met some chefs
Some chefs who gave a good show
Cooked all the dishes, played by the rules
Yeah, yeah, they, they, they were spewing aswell

Now were spewin' at the judging
Could I have a bucket please?
Yeah the judges were too kind
You´ve been - Chunderstruck, Chunderstruck
Yeah yeah yeah, Chunderstruck

Oh, Chunderstruck, yeah

Now we´re spewing again geees
Could I have a bucket please?

Chunderstruck, Chunderstruck
Yeah yeah yeah, Chunderstruck
Chunderstruck, yeah, yeah, yeah

Said yeah, it´s alright
We´re feeling fine
Yeah, it´s alright
We´re feeling fine
(So fine)

Chunderstruck, yeah, yeah, yeah,
Chunderstruck, Chunderstruck, Chunderstruck
Whoa baby, baby, Chunderstruck
You´ve been Chunderstruck, Chunderstruck
Chunderstruck, Chunderstruck
You´ve been Chunderstruck
made a post but forgot to mention you for interest sake
 

Converse

Well-Known Member
(bangs head grrrrrr)
With all the political nuttery going on
For example, the Republicans only care about children when they are inside a woman's body. Otherwise, they prefer to vote against providing health care or baby formula. Additionally, they need to keep guns of mass destruction despite their prayers for the 19 dead children in Texas.
Anyway, here is something lighter for you. Saturday Night Live Weekend update & the crew singing a version of YMCA. Enjoy :)

Hi there that video is not available to view here in Australia.
 

Converse

Well-Known Member

The Beatles - Strawberry Fields Forever
Big Brother - Pre-recorded BB Forever


Let me take you down
'Cause I'm going to watch pre-recorded BB
Nothing is real
And nothing to be happy about
Pre-recorded BB forever

Producing is easy with doors closed
Misunderstanding all you see
It's getting hard to watch this
And nothing works out
It doesn't matter much to channel 7

Let me take you down
'Cause I'm going to watch pre-recorded BB
Nothing is real
And nothing to be happy about
Pre-recorded BB forever

No one I think is watching this tripe
I mean we must be high or something
That is you can't, you know, watch this
But it's all right
That is channel 7 thinks it's not too bad

Let me take you down
'Cause I'm going to watch pre-recorded BB
Nothing is real
And nothing to be happy about
Pre-recorded BB forever

Always, no sometimes, we think it's live
But you know we know it's just a dream
I think you know channel 7 are just mean
But it's all wrong
That is channel 7 thinks it's not too bad

Let me take you down
'Cause I'm going to watch pre-recorded BB
Nothing is real
And nothing to be happy about
Pre-recorded BB forever
Pre-recorded BB forever
Pre-recorded BB forever
 
Last edited:

Converse

Well-Known Member

BBpenguin88

Well-Known Member
Nope still not available for viewing in this neck of the woods...
grrrrr fingers crossed lol
Here's a description including some lyrics & screenshots
Here is the entire episode hosted by Adele season 46 episode 4 October 2020 (weekend update at 38 minutes)
 

Converse

Well-Known Member
grrrrr fingers crossed lol
Here's a description including some lyrics & screenshots
Here is the entire episode hosted by Adele season 46 episode 4 October 2020 (weekend update at 38 minutes)

G'day there BBpenguin88 and thanks for that. That last link you posted here works great! I even downloaded the whole episode what a classic! LOL!

"Everything is legal if you sing it in a song" LMFAO! ;) :D :roflmao:

Cheers!
 

Converse

Well-Known Member

Menulog - Just Eat
BBBA - Just Vomit


Did somebody say just eat?
Ding dong ding da ding ding ding dong
Did somebody say just eat?
Ding dong ding da ding ding ding dong
Did somebody say just eat?

When your curry tastes funny
Special sauce on the nose
And I want Aussie, yeah yeah yeah what a dirty delivery
A little vomit while I watch a movie
Or spew the salad while I sing a balad
Mix some ice cream into the chunder swirl
Gotta eat this dirty delivered meal

When your running to the loo, there's only one way to go
Cause you get the runs when you don't want it, freshly laid turd with extra cheese on it
Download now I got it, just vomit on your phone
Vomit 123, milky dip triple shit, it means a trip to the ED
Back from the club, eating turds in the tub
Spicy chicken wasn't ready, bon appetit from your dirty delivery driver

When your running to the loo, there's only one way to go
Cause you get the runs when you don't want it, freshly laid turd with extra cheese on it

Download now I got it, just vomit on your phone
Vomit 123, milky dip triple shit, it means a trip to the ED

Did somebody say just eat?
Ding dong ding da ding ding ding dong
Did somebody say just eat?
Ding dong ding da ding ding ding dong
Did somebody say just eat?
Ding dong ding da ding ding ding dong
Did somebody say just eat?
Ding dong ding da ding ding ding dong
Did somebody say just eat?
 

February

I think, therefore I am, I think ...
Can we add misheard lyrics here too?
One of mine was Stevie Wonders, Superstition.
I was merrily singing one day "Mary's superstitious" until my partner said, what? And I looked at him wondering what he was on about, and when I repeated it he cracked up laughing and corrected me, telling me it's "very superstitious". I'd been singing those words since I'd first heard it a hundred years ago. I must admit, I had wondered who Mary was 🤭
 

Converse

Well-Known Member
Can we add misheard lyrics here too?
One of mine was Stevie Wonders, Superstition.
I was merrily singing one day "Mary's superstitious" until my partner said, what? And I looked at him wondering what he was on about, and when I repeated it he cracked up laughing and corrected me, telling me it's "very superstitious". I'd been singing those words since I'd first heard it a hundred years ago. I must admit, I had wondered who Mary was 🤭

G'day there February, yes please by all means add anything here related to any songs and any lyrics! I started doing this stuff over on the old channel 10 Masterchef forums where another member there had started the thread and a few people joined in over there and started posting their own song lyrics to songs.

I do remember one song another member had posted back then about Masterchef which was based on the movie "Oliver" with the song "Food Glorious Food". Well anyway it seemed that someone from the actual show back then must have been reading the forums because the following season they actually used that exact same theme of "Food Glorious Food" for the television promo's of Masterchef. I thought that was pretty cool back then. I can't seem to find that promo video anywhere on youtube now. But it must have been sometime around 2010 or 2011 season of Masterchef, maybe some of you would still remember those old television promo's...

The promo's were based on the song from the movie "Oliver".


Cheers! :)
 
Top