• Welcome to the discussion forums. To get posting, register an account. You can also register with your Facebook or Twitter login.

Search results

  1. toiletduck

    2015 Today I...

    TODAY I am wondering if anyone in Melbourne is interested in purchasing second-hand underpants. PM if so. Info: - 3 lesbian underpants - In reasonable condition. Only worn at work and at home. - Washed - Size: Grow into them - Each is the colour green and appropriately labeled (Underpant A, B...
  2. toiletduck

    2015 Today I...

    TODAY an accident happened during my lunch break. To put it delicately, I had shit smeared all over my butt cheeks. The coinciding stink-out and piss visibly dripping down my chair made what had happened immediately obvious. "Gotta go", I yelped as my so-called work "mates" attempted to...
  3. toiletduck

    Deaths of Minor Celebrities

    no thankyou. hahaha. i really dont give a shit anymore about the bullshit fights on here. im just surprised they are still going on haha. i got better things to do these days. like sit back and eat popcorn and watch the storm.
  4. toiletduck

    Deaths of Minor Celebrities

    wow. this shit is still going on?
  5. toiletduck

    In The News

    she posed nude. her family put her in a psych hospital and then denied it. some idiot wants her punished by death.... she belongs to some feminist group
  6. toiletduck

    The Birthday Thread

    i want that cake!
  7. toiletduck

    Deaths of Minor Celebrities

    Dame Elisabeth Murdoch has died aged 103
  8. toiletduck

    Ray is a bully & is nasty.

    I used to live in mill park. Moved out a month ago
  9. toiletduck

    2012 US Presidential Election

    we vote for our local member only. so like you guys vote in your county for say, your HOR member right? we do that too. but we dont pick our prime ministers. the winning party of the HOR already has their leader picked out whom becomes Prime Minister. We also pick senate as well... but we...
  10. toiletduck

    2012 US Presidential Election

    the problem is. that each state determines its polling hours and so on.... counties that swing the other way, generally have shorter hours so not as many votes get through.... dems have filed a lawsuit about it against GOP
  11. toiletduck

    2012 US Presidential Election

    yup. results will come through from 11am until 3pm our time.
  12. toiletduck

    What has happened to our forum?

    i <3 you. Wanna be lesbians together???
  13. toiletduck

    If Estelle won it would ultimately damage her...

    You know, i dont know what is worse on these forums. the fact that we all sat through the Terri is a slug nonsense years ago, or all the Estelle love/hate on here...
  14. toiletduck

    If Estelle won it would ultimately damage her...

    as opposed to a thread on here where Estelle lovers post their love for a woman they do not personally know?
  15. toiletduck

    Where Are They Now?

    yes. there is a tweet where she explains after Thomas she got back with the ex and procreated
  16. toiletduck

    Where Are They Now?

    not sure if its been posted. but whatshername the one who was with Thomas? well she is no longer with Thomas and is now knocked up by her ex. Who is who she was with when she originally went into the house.
  17. toiletduck

    Gardar and is Sam gay

    whats a gardar?
  18. toiletduck

    General O/T Chit Chat Thread

    rofl.
  19. toiletduck

    General O/T Chit Chat Thread

    i watched that youtube video. the lights in the background around the 1:20 mark really make it deLIGHTful to watch and listen to. maybe King Kyle will sign her up?
  20. toiletduck

    2012 US Presidential Election

    what im going to enjoy about Trump, and its the only thing I enjoy about Trump, is that when he sprouts this shit, it actually makes it worse for the Reps.
Top